11.22.2012

#TBT

   

Tydligen så ska man gräva i arkivet på torsdagar och plocka fram sina godbitar från det förflutna.
Så jag tänkte att jag skulle dela med mig av en favorit från våren och sommaren 2011.
Jag hade turen att bli handplockad bland modeller från hela världen att få åka till London
och bli plåtad av Josh Olins för United Colors of Benetton s/s 2011.
Jäkla grym upplevelse och erfarenhet, nu när jag sitter här och blickar tillbaka
som det one hit wonder man blivit.

---

Apparently one is supposed to go through the archives on thursdays and I've done
just that. I just want to show you my favourites from spring and summer 2011.
I was lucky enough to be handpicked to go to London and model for the
United Colors of Benetton s/s 11 campaign shot by Josh Olins.
Such a great experience, and now a year later I'm just a one hit wonder.
Photobucket

----
Och till sist jag jag bjuda på ett uppvisande i hur man på bästa svengelska berättar för sina modellkollegor, en tidig, bakismorgon, att det spökar på hotellrummet.
Njut.

--

And for last I'll show you how you in perfect swenglish, can tell your fellow models, an early hungover morning, that there's a ghost in your hotelroom.
Enjoy.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar