11.27.2012

HAIR

PhotobucketPhotobucket

Min grymma kompis Petra (som för övrigt klipper mitt hår nu för tiden) hade en liten hårvisning
med sin skola ikväll och jag var där och kikade in det hela. Temat för visningen
var "Stjärntecken" och Petra visade upp sin tolkning av (mitt stjärntecken) Stenbocken.
Jag tycker hon gjorde ett kick ass jobb! Superfint hår på sin superfina modell Kristina!
Eller hur?!

----

My awesome friend Petra (who, by the way, cuts my hair nowadays) had a small hair fashion show
with her school tonight and I was there to check the whole thing out.
The theme for the show was "Signs of the zodiac" and Petra showed off her
interpretation of (my sign) the Capricorn.
I think she did and amazing job! Awesome hair on her awesome model Kristina!
Don't you agree?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar