11.21.2012

ART

PhotobucketPhotobucket

Jag vill bara skryta med att jag har fantastiskt begåvade vänner!
Har under en kort period fått två superfina porträtt de gjort av mig, helt underbart fina, eller hur? :)
Sitter DU där med en talang för måleri eller teckning?
Gör nått fint och tagga mig på instagram (@robbiejonsson) så jag får se vettja! :D

(Den översta bilden är av Josefine och den nedre av Malin, TUSEN TACK tjejer!)
----

I just want to brag about some my friends with amazing talents!
I've gotten these two awesome portraits of myself by two of my friends, they're so pretty, right? :)
Do YOU got any amwesome drawing skills? Why don't you do something nice and tagg me on instagram (@robbiejonsson) and let me see? :D

(The first one is by Josefine and the second one's from Malin, THANKS ALOT girls!)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar