5.09.2012

Nystart / A new start

Photobucket

Jag kände att det var dags för en nystart vad gäller bloggandet.
Ny blogg och nytt utseende.
Eftersom jag också tycks ha en hel del läsare utanför Sveriges gränser, många som hittat hit via LookBook, så tänkte jag även börja översätta inläggen till engelska, om ingen misstycker.
Då kör vi!

----

I felt like I needed a new start when it comes to blogging.
A new blog and a new look.
And since it seems like I have alot of readers outside of Sweden, that have found me through LookBook,
so that's why I've also decided to start translate all of my posts into english. 
Lets go!

6 kommentarer:

  1. tjaaba där , din stil är ju helt kickass , en uppåt-tumme på det .
    allt gott & peace !

    SvaraRadera
  2. Oj! Ny! Men det blir säkert lika bra som den förra :D Dags att följa denna istället då! ;D

    SvaraRadera
  3. Sv. Ja okej! =) Men det är bra!
    Ja visst är det lite skoj :D

    SvaraRadera
  4. Sv. Men då kollar jag bara båda då ;D
    Ja det hoppas jag! Är lite rädd för att det inte ska komma in några bidrag alls :S

    SvaraRadera
  5. Sv. Jo jag får väl säga till då ;D haha

    SvaraRadera
  6. sv: haha, ja det kan jag förstå!

    ah, tack så hemskt mycket! kul att höra. high five!!!

    SvaraRadera